Zárójel

BELEBUKOTT A HEINEKEN A CSIKI-BOTRÁNYBA? – EGY SZABADSÖRHARC MARGÓJÁRA

Alig pár hete, hogy a teljes magyar “világsajtó” arról cikkezett, hogy kiállunk a Csiki Sör mellett, mert az az Igazi, és a Magyar, és pusztuljon a Heineken – aki Orbán kiemelt stratégiai partnere – majd a jó Lázár minden-miniszter megtanítja kesztyűbe dudálni a multiját!

A szabadsörharc vége az lett, hogy a felek megegyeztek, teljesen függetlenül a magyar comboskodástól, minden megy a maga útján, mindenki issza, amit szeret. A Heineken is túlélte valahogy a lázári ejnye-bejnyét, és dübörög a már megszokott módján tovább.

Pörgött a holland sörgyártó értékesítése, Ázsiában és Európában összesen 0,6 százalékkal nőttek az eladások az év első három hónapjában, összesen 44 millió hektoliter sört értékesítve ezzel. A céghez világszerte egyébként több mint 250 márka tartozik, ők jegyzik a többi között az Amstel, a Desperados és a Krusovice neveket is – írja a privatbankar.hu.

A vállalat első negyedéves profitja éves összehasonlításban 28 millió euróval, több mint 10 százalékkal 293 millió euróra emelkedett. A részvényesek is örültek a Heineken sikerének, a papír 0,93 százalékos pluszban, 81,45 eurón zárt tegnap este.

A magyar kormány is jól járt az Heineken-sztorival, mert amíg kardoskodott a „megnemértett” Csikiért, addig sem a balhéik folytak a csapból. Aki időt nyer – tudjuk – életet nyer!

OLVASTAD MÁR?   Orbán-koki, de nem adja, hanem kapja

Keress itt - Csak írd be, hogy mit keresel....és ENTER