Zárójel
Rájár a rozsda a metróra...

Rájár a rozsda a metróra…

Durván rozsdásodnak az első körben felújított orosz metrószerelvények, írja a 444

Rájár a rozsda a metróra...

Rájár a rozsda a metróra…

Friss fotókat küldött be a 444-nek egy olvasó, amin a metrószerelvény legtöbb szeglete már rozsdásodik.

A fotók a BKV Kőér utcai telephelyén készültek november végén, a képeken az Ororszországból visszajött első három metrókocsik ajtajai látszanak (a vezérlő- és motorpótkocsik pályaszámai: 600/6000). Jól látható, hogy a pandák (ez lett az új, illetve felújított orosz metrószerelvények beceneve), 1,5 évvel az átadás után már bőszen rozsdásodnak. A festékréteg alól kifolyó barnás lé másra nem enged következtetni – írják a 444-nél.

A rozsdásodás mellett az is látszik, hogy a gyártó sorjás, egyenetlen elemekkel adta át a vagonokat. A karosszérián, annak borításán pedig repedések látszanak. A képeken azok a kocsik szerepelnek, melyek elsőként érkeztek Budapestre tavaly májusban, és januárban lesz egy éve, hogy forgalomban vannak.

BKV: A Metrovagonmas visszatéríti a pénzt, ha a jármű nem teljesíti a 30 év időtartamot

A BKV reagált az indexen is megjelent cikkre: eszerint a korszerűsített, felújított járművekre a Metrovagonmas három év jótállást vállalt, az ezalatt felmerülő hibákat, hiányosságokat térítésmentesen kijavítják. A szerződés szerint külön – pénz-visszatérítési kötelezettséggel járó –  jótállás vonatkozik arra is, ha előfordulna, hogy bármely felújított, korszerűsített jármű nem teljesíti a tervezett élettartamot.

További képek ide kattintva érhetőek el

Támogasson minket - segítse a munkánkat

Zárójel – A szókimondó, hiteles, színes, naprakész oldal. Hiszünk a sok kicsi sokra megy elvben, így minden apró adomány is előrébb visz minket az utunkon.





Szólj hozzá