Zárójel
(Kép: WM Commons)

Fergeteges válaszlevél a mobiltelefon “szaküzlet” ügyfélszolgálatának bénázására

Az angol Carphone Warehouse oldalára posztolta ezt a szellemes,  Harry Potter tematikájú írást, amolyan panaszféleségképp, egy bizonyos Stuart. Egy elvesztett telefon miatt kezdődött meg a fiatalember és a Carphone közös kalandja. Lefordítottuk nektek a posztot, mert ez megérte!

A lájkok és a kommentek csak úgy záporoznak a szellemes posztra. (Kép: Facebook)
A lájkok és a kommentek csak úgy záporoznak a szellemes posztra. (Kép: Facebook)

,,Kellemes délutánt kedves Carphone Warehouse!

Csináljatok egy kávét, csüccsenjetek le a feneketekre és figyeljetek, van számotokra egy elég hosszú történetem. Még illusztráltam is [emojikkal], hiszen még tart a vakáció és lehet pont ma van ,,hozd el a gyereked a munkahelyedre”-nap.

Még júniusban elvesztette a feleségem az iPhone-ját. Kicsit rosszul jött, de semmi gond – gondoltuk mi –, hiszen számítottunk arra, hogy valamikor úgyis megtörténik majd ez. Pont emiatt rendeltünk mellé egyet a Geek Squad biztosítási csomagotokból, egy szimpatikus fiatalembertől a Currys PC Worldben (Burton-upon-Trentben). Nagyon szuper csávó volt, bár már a nevére nem emlékszem, remélem előléptették és csak amiatt nem látom arrafelé mostanság. Biztos Griffendéles volt. Nevezzük őt Carphone Jimnek. Egyetlen gond volt csak, várni kellett, hogy megoldódjon az ügy, mert épp csak ő dolgozott. De illedelmes volt és elnézést kért. Azonnal tájékoztatott is, hogy várnunk kell majd. Nagyon jó. 5 pont Griffendélnek!

Kicsivel később…

Pörgessünk egy kicsit bele az egészbe…

A biztosítás kielégítette az elvárásainkat: cseremobil, pár nap várakozás, kis ráfizetés. Itt ugyancsak egyetlen gond volt, csak egy ember volt bent megint a boltban. Carphone Mark. Tudom, hogy ő volt, mert megnéztem a névtábláját. Carphone Mark nem volt olyan jó, mint Carphone Jim. Carphone Markkal volt már előzőleg dolgom, tehát tudtam, hogy nem új ott, biztos is voltam benne, hogy ő tuti Mardekáros. Semmi köszönés, semmi tájékoztatás arról, mennyit kell majd várnunk. Ám telefon híján más választásunk nem volt. Addig is ott figyeltem Carphone Markot, ahogy próbálja megjátszani, hogy tudja mit csinál. Sok volt hümmögés, sóhajtozás, fejdörzsölés és a “hát, a rendszerünk nem szokta ezt csinálni”-típusú megjegyzés.

Lejjebb folytatjuk…

Folytatás…

Végre Carphone Mark ránk figyel, egy-két kisebb technikai hiba keretei között meg is kapjuk az ideiglenes cseremobilt. Na, most minden hiperszuper, gondoltuk.

Pár napra rá, megjön az új teló. Bemegyünk, ott van Carphone Jeff (akinek amúgy az igazi nevét meg sem jegyeztem, de normálisnak tűnt, nem volt benne elég élet ahhoz, hogy Griffendéles legyen… valószínű Hugrabugros volt. Borzos emoji nincs… Apple, szedd össze magad!) egyedül megint, de szerencsére most üres a bolt. Megvan az új teló. Mosolyogtunk is, mint a tejbetök.

Na ja. Egy-két hétig… bumm-bumm-bummmmmmm.

Az új teló nem akar bekapcsolni. Először azt hittük nem tölt rendesen, de volt olyan, hogy egyszer-egyszer pár órára működésre bírtuk, mielőtt újra megadta volna magát. Próbáltuk frissíteni, de nem, hiába.

Szóval felkerekedtünk, újra elmentünk a boltba.

Na ne.

Hatalmas a sor…

Carphone Mark volt épp a pult mögött.

Egyedül.

Tele van emberrel a hely. Értem már hogy megy ez. Állj oda a pulthoz, nézd meg az emailjeidet meg vadássz egy pár Pokemont a Pokemon Go-val, ha van a boltban. Ezek után hamarosan ott leszel a kedvenc Mardekárosodnál. Ugye most is megvan a megszokott, hümmögés, puffogás a rendszer miatt. Gyors telefon a Mágiaügyi Minisztériumba… vagy valami ilyesmi. A teló elküldve szervízelésre.

Azt mondták 10 napon belül felhívnak, az is lehet, hogy hamarabb, ha nem túl bonyolult a javítás. Pörgetés 18.-ára, péntekre. Semmi. Nem hívtak még.

Ilyen előtte nem volt…

Gondoltuk utána is járunk a dolognak, visszamentünk, ott is volt Carphone Mark, de MOST VÉGRE ERŐSÍTÉSSEL! Hurrá!

Csak, hogy egyensúly legyen, nevezzük őt Carphone Colinnak, a Hollóhátinak. (Bocs, nincs holló emoji!)

Mindketten elég elfoglaltnak tűntek. Carphone Colin az ott lévő vásárlókkal foglalkozott, míg Carphone Mark egy családdal, egyre dühösebbé válva a céges rendszer hibái miatt… igen, jogosnak is tűnt, mert Carphone Colin is eléggé szenvedett vele, de ő tűrte. Carphone Mark folyton a szemeit dörzsölte, bepörgött és még szitkozódott, káromkodott is. Gyerek előtt! Mondtam én, hogy Mardekári. Az is lehet, hogy “Tudjukki” oldalán áll. Most, hogy így belegondolok, volt egy pár tetkója, lehet az volt a Sötét Jegy.

Ezután (legalább fél órával erre, amíg a feleségem már unalmában fonni kezdte a hajamat) Carphone Mark végre ránk figyelt. Egy kis rendszerhiba, ugye, közbelép tehát Carphone Colin. 10 pont a Hollóhátiaknak. Kiderül, hogy a telefon még nincs kész, de most már ,,bármelyik nap kész lehet”. Majd dobnak egy SMS-t… lehet már hétfőn.

23 napra rá, még mindig semmi! Elkeseredett ember vagyok.

Vége.

Tehát, így a történet végére maradt pár megválaszolatlan kérdésem:

1: Carphone Mark tényleg halálfaló vagy csak kicsit még tanulnia kell a dolgot?

2: Aznap este vajon elmondták-e a kisgyereknek mit jelent a ,,b.zd meg” (f.ck) szó?

3: Vajon lesz az Apple-nek borzos emojija végre?

4: Mikor kapja már meg a feleségem az új telefonját?

5: Visszakapom majd a pénzem a biztosítási költségek miatt? Mert ebben a hónapban ugye a semmire fizettem!

6: Ha sokat röhög egy tehén, kibuggyan-e a tej az orrán?

7: Lehetne-e kérni, hogy forgalmasabb időkben több ember legyen bent a boltjaitokban?

8: A jó alkalmazottaitok névtábláit is megnézzem vagy csak a rosszakét?

9: Előléptették Carphone Jim-et?

10: Ha legközelebb gondom akadna, hol a legközelebbi, jobb Carphone Warehouse?

11: Ki nyerte idén a Kviddics kupát?

Köszi!

Forrás: Facebook


Szólj hozzá